tisdag 21 augusti 2012

Mer över än under!






I går kväll satt vi på vårt WiFihak ända till midnatt! Jag var så trött att det fanns risk för att jag somnade på vägen hem! Jag klarade mig dock men rasade i säng så fort vi kom hem!
Värmen tar musten ur en fullständigt J Ja guud vilket ilandsproblem vi har!

Sönerna fick sett sin fotbollsmatch på tv och vi andra satt mest och njöt av tillvaron!

Vi sov över frukosten idag, helt frivilligt kan tilläggas! Det är ljuvligt att sova tills man vaknar av sig själv! Det känns som om vi har flera dygns sömn att ta igen!

Vi brydde oss ju heller inte om solstolar utan siktade på platsen under palmen som vi haft dagen innan! Hmm,, den var upptagen! En himla tur at det finns fler palmer här! För i solen kan man liksom inte bara vara! Utan idag har det blivit mycket bad! Ungarna har varit mer under än över vatten och själv har jag plaskat på rätt bra! Maken? Ja han har också badat, men han påstår att det är kallt! Vet inte riktigt hur han är funtad, för vattnet är inte kallt. Och det är inte synd om honom heller J

I skrivande stund så tar sig maken en tupplur zzzzzzzzzzz åtminstone hörs det så J
Ungarna har siesta i sitt rum och själv sitter jag här och skriver!

Kvällen, ja jag vet inte vad vi ska hitta på ännu! Men förmodligen går vi upp i stan och så ska vi gå in och prata med en tjej som lovat att ta reda på priset för att hyra en fiskebåt! Alltså med kapten och allt, är priset överkomligt så ska vi ut en halv dag på havet så att alla mina pojkar och män får fiska! Jag? Jag ska sola och bara finnas! Smörja in ryggar och näsor och pusta över hur varmt det är!


Inga kommentarer: