onsdag 3 augusti 2011

My mission is closed,,,,

Dagen började med sol och värme. Men det är onsdag och stranden stängd. Vilket ju var bra då vi bokat tid med en tatuerare. Han kom till restaurangen där vi brukar äta, så där har vi tillbringat hela dagen, vanlig ordning väntandes på varandra.
Nu har vi precis ätit middag efter en helt matlös dag!

Idag är det onsdag och exakt två veckor sedan vi reste hemifrån. Frågar ni mig så skulle jag gärna ta flyget hem imorgon. Jag har gjort allt jag vill här , my mission is closed, så att säga!

Vad jag har gjort idag då?? Vill inte skrämma någon som läser här, men i huvudsak så har jag "lagat" två gamla misslyckade tatueringar. Resultatet blev lysande! På oss alla och många goda skratt har det bjudits på! 

Vi är trötta och mätta, så snart blir det hem till det svala rummet för en god natts sömn.
Idag har vi inte ens varit där och vänt.




Inga kommentarer: