måndag 1 augusti 2011

Bilder från söndag 31/7

Bilder får igår alltså, kvällshimlen såg väldigt konstig ut.



Gatubild

"Vår" skräddare. Jag mitt pucko som är hyfsad på engelska bara jag vågar, fattade inte varför det stod "tailor" utanför varje skräddare! Nu vet jag!

Buskar klipps gärna till figurer, i det här fallet elefanter.

Typisk bild från gatan. Matvagnar överallt.


Så här ser det ut typ, de där garageportarna och skjultaken. Detta är dock en bättre variant.

Två skräddare sidan om varandra. De duggar väldigt tätt här, tailors.

Och så var det ju det här med en hel dag på skönhetssalongen,,,,,

Jag var sist ut,,, så vi var ganska trötta på det innan vi kom ut,,,

resultatet, helt ok.

Jag och Marlene


Bensin säljs i glasflaskor i var och varannan gathörna, till mopederna!

Här målas det i en "garageport"

Och så vidare,,,

Inga kommentarer: