fredag 5 augusti 2011

Hur en fredag ser ut i lugnt tempo.

Jaha ja, då var det helg igen. Fredag! Dagen har bjudit på fantastiskt väder och vi har legat som våta trasor på stranden. Vattnet är fint, men tyvärr finns där lite maneter här och var. 

Vy från vårt solställe. Idag var vattnet högt på morgonen och drog sig tillbaka lite på eftermiddagen.

Vi låg och väntade på "vår" frukttant till lunch men hon kom inte idag. Så vi traskade iväg till ett nytt ställe för att få lite mat.

Leif o Marlene

O så lilla jag, hu va man ser ut. Jag är solbrun nu, bara så ni vet :-)

Dagens lunch, inte lika nyttig som frukt. Och mätt blev jag!

En blomma, smakade ingenting, vet ej vad det var. Men fin var den,

Och så en liten karamell,,,det du Göran!

Framåt eftermiddagen blev det lite chill på rummet. Svalt o skönt. Och då tog jag lite foton från balkongen. Vad kan man se därifrån då, jo havet, några munkar, en ko som går över gatan. Cyklister, mopedister. Bussar, bilar, hundar, jag gud vet allt!








Äntligen duschat och svettats färdigt. Snart dags att ge sig ut på en ny svettrunda.

Och här kom minsann en av de där bling-bling bussarna!

Och fyra cyklister,,,,

Och så blev det endast en rätt ikväll! Fortfarande mätt sen lunchen.


Inga kommentarer: