tisdag 9 augusti 2011

MBK-center, herregud alltså!

Shoppingcenter,, herregud det går inte att jämföra med något jag nånsin tidigare sett! Sju våningar, alla större än hela mobilia, minst!
Tror vi gått 4,7 mil idag, är helt slut!
Fram och tillbaka, höger o vänster. Man kommer inte ihåg vart man varit och vet knappt vart man ska!
Överallt återkommer typ samma saker, om och om igen....
Ja det är helt otroligt, bara att se detta är en upplevelse,,,men jag är jävligt trött i benen ha ha
Om jag köpt mycket,, nä känns inte obehagligt iallafall:-)


Mc Donalds i Thailändsk tappning, helt ok.

sen är det gångar med mer eller mindre affärer,,,,


En liten fika,,,
Vi har undrat hela tiden nu vad det är för ett litet glas man får till kaffet,,,??
Jag dricker inte kaffe så jag har aldrig fått någon,,,,

Jag drack en milkshake,,, goooood!

Skoaffärer,,,

Och bara för att vi måste ut i Bangkok så gick vi över gatan, i en tunnel till andra sidan,,, så blev det en liten utom huspromenad.

Det är här vi bor,,


På denna våning :-)

Bilder tagna inne i MBK



Lite lunch, inte så mycket för att man var hungrig, utan mer för att man var trött i benen,,,ja helvete.

Våning upp och våning ner,,,






Ja,,, ni ser själva!

Och grymt trångt i de små butikerna,,,,

Såå det fick bli middag,, på ett lite billigare ställe än i går,,
vi tog en kina restaurang,,,

Med något som skulle kunna vara släkt med peking anka.
gott var det iallafall.

Lite mörka utsiktsbilder från våning 8
Det är grymt snyggt i mörkret med alla ljus på höghusen,, men blir tyvärr inte så bra på bild.

Alltså, nu är det sista natten här i Bangkok,,imorgon checkar vi ut kl 14 härifrån. Sen flyger vi hem runt 21.

Inga kommentarer: