lördag 23 juli 2011

Tur med vädret,,,, eller


23/7 2011
Sov gott inatt också! Och vaknade till,, ja tro det eller ej men lite solsken faktiskt. Gick och åt frukost och sen bar det ner till stranden.
Vi trixade lite med internet och det visar sig att på vissa ställen funkar det och på andra inte! Jag vill sitta i sängen på kvällen med min dator MED INTERNET!

Nåväl, på stranden kom en kvinna och fixade våra fötter och jag kan  lova att jag gick ner två kilo på studs. Fy attans vad hon skrapade av de stackars fossingarna. Skorna är nästan för stora ha ha. Det där tog några timmar och jag låg under parasollen idag. Och det var ju bra för det började regna.
Se gick vi upp och tog lite lunch.








Har bråkat med duschen just precis, ni vet, vatten utomlands är snålt. En liten smal stråle som knappt orkar ut ur duschmunstycket. Så det tar liksom en stund när man ska tvätta både hår och allt. Nu sitter jag i alla fall här och är lika våt igen,,,,,och har konstaterat att här går det inte att hålla sig fräsch! Om en stund ska vi iväg ut i regnet,,,med våra datorer. Så jag kan försöka få in den här texten i bloggen och bilder som det var tänkt från början.

Nu äntligen hittade vi ett ställe med gratis wi-fi. Så hit kommer vi gå varje kväll. 

Inga kommentarer: