tisdag 15 januari 2013

Det nästintill värsta jag gjort!

Ja så vill jag nog beskriva det! Fart och svängar är inget för mig! Nästan ett trauma! Men upplevelsen var ändå fantastisk, trots att jag ville vända efter tre minuter! Tre timmar av total skräck!
Idag har vi kört fyrhjuling i öknen! Fyra mil!!!
Trodde min stackars kropp skulle gå sönder! Men det var inte det värsta, nej för jag gillar inte höga farter och jag var så långsam att jag tilldelades en egen ledsagare ha ha!
Men vi fick se mycket under färden! Ett besök hos beduinerna! Sand, berg och stenar! Låter inte så kul kanske men vår natur är fantastisk! Vackra berg och dalgångar och en fantastisk solnedgång! På hemfärden föll mörkret snabbt och det blev nästan som att köra i snöstorm! Kallt var det också! Fick liksom dra händerna från styret då jag inte kunde veckla ut dem av stelhet!
Sand, sand och sand överallt så duschen jag nyss tagit gjorde mig till en ny människa! Och varm var den!
Absolut en dag att minnas och kanske klarar jag mig utan psykologhjälp!

















Inga kommentarer: